11 mai 2008

Nemurire (Rumi)


Fiind mineral am murit si am fost transformat.
Am murit pentru lumea vegetala
si am atins starea de animal.






Am murit pentru lumea animala si am devenit Adam:
atunci de ce m-as teme?
Cand am devenit mai putin murind?






Data viitoare voi muri pentru starea umana,
asa incat sa ma pot inalta si sa ridic capul spre ingeri.
Desi trebuie sa scap si deconditia angelica.







"Totul este trecator, in afara de Chipul Sau."


.
.
.

Inca o data voi fi sacrificat, murind pentru lumea ingerilor;
Voi deveni ceea ce nu si-ar putea nimeni inchipui -
Voi deveni nonexistent.



.
.
.
.
.
.

Nonexistenta isi canta melodia pura,
"Cu adevarat, in EL ne vom intoarce!"



Existenta noastra este doar inexistenta:
Esti Fiinta absoluta care face ca aceste
lucruri efemere sa se manifeste.