3 feb. 2009

I-am cerut lui Dumnezeu


I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi îndepărteze obişnuinţa.
Dumnezeu a spus NU.
Nu eu trebuie sa ti-o îndepărtez ci tu trebuie sa renunţi la ea.
I-am cerut lui Dumnezeu sa-l vindece pe copilul meu handicapat
Dumnezeu a spus NU.
Spiritul său este întreg, iar corpul său este trecător.

I-am cerut lui Dumnezeu să-mi dea răbdare.
Dumnezeu a spus NU.
Rabdarea este un derivat al durerilor; ea nu se acorda, ea se învaţă.


I-am cerut lui Dumnezeu să-mi dea fericire.
Dumnezeu a spus NU.
Eu îţi dau binecuvântare; fericirea este în tine.


I-am cerut lui Dumnezeu să mă scape de durere,
Dumnezeu a spus NU.
Suferinţa te face să laşi la o parte grijile lumeşti şi te aduce aproape de mine.



I-am cerut lui Dumnezeu să crească spiritul meu
Dumnezeu a spus Nu.
Tu trebuie să te creşti pe tine însuţi dar mă voi îngriji ca să fii roditor
.
I-am cerut lui Dumnezeu toate lucrurile care ar putea să-mi încânte viaţa
Dumnezeu mi-a spus Nu.
Eu ţi-am dat viaţa, aşa că poţi să te bucuri de toate lucrurile.
.
I-am cerut lui Dumnezeu să mă ajute să-i IUBESC pe alţii,
aşa de mult cât mă iubeşte El pe mine.
Dumnezeu a spus…Ahhhhh, în sfârşit ţi-a venit ideea cea bună.