5 mar. 2008

Extazul (Rumi)


Noaptea trecuta
Am vazut taramul bucuriei si al fericirii,
m-am topit acolo ca sarea in apa;
nici o religie, nici o blasfemie,
nici o convingere si nici o incertitudine
nu au mai ramas.
.
In mijlocul inimii mele
a aparut o stea,
si cele sapte ceruri s-au pierdut
in stralucirea ei.
.
Cand vorbesti tu, ratiune,
Nu-l poti auzi pe Unicul Intelept.
Chiar daca esti abia vizibila, ca un fir de par,
Tot nu este loc pentru tine.
In fata stralucirii Soarelui
Toate celelalte lumini par licurici.
.
Sa mori fiind in viata
inseamna sa devii cu adevarat viu.
Vantul se opreste
Si intra.
Toti tranafirii, deodata,
Infloresc in inima ta.
.
In noaptea asta sunt fericit,
Unit cu Prietenul meu etern,
Eliberat de suferinta separarii,
Dansez cu Preaiubitul meu.
Si-i spun inimii: "Nu te ingrijora,
Cheia diminetii am aruncat-o departe".
.
Vizionati
..